Za vrhunski biznis
potreban Vam je
vrhunski web sajt.
Ukoliko imate ili planirate ozbiljan biznis potreban vam je ozbiljan web sajt i strategija internet marketinga. Ako nemate web sajt i nema vas na internetu, za nove kupce vi nažalost ne postojite.
Ono što je još potrebno napomenuti, to je da je temelj svih marketinških aktivnosti poznavanje PSIHOLOGIJE KUPCA. Stvar postaje još zanimljivija kada znate da se psihologija kupca menja. Zašto je to bitno kada je u pitanju izrada vašeg web sajta?
Zato što je kod izrade web sajta važno da znate kako DANAS razmišljaju vaši potencijalni kupci. Postoji nekoliko kriterijuma koje web sajt mora da ispuni kako bi privukao nove kupce, opravdao svoju svrhu i unapredio promociju vašeg biznisa. Navešćemo samo neke od njih:
Brzina učitavanja
Korisnici interneta su nestrpljivi. Koliko god da je sajt lep ukoliko mu je vreme učitavanja dugo, niko od korisnika interneta neće čekati da se vaš sajt otvori. Preći će na sajt konkurencije. Optimalno vreme učitavanja sajta je manje od 2 sekunde.
Optimizacija za mobilne uređaje
Oko 60% korisnika pretražuje internet preko svojih mobilnih telefona. Ukoliko optimizacija sajta za mobilni nije dobra, korisnici neće gubiti vreme na vašem sajtu. Sajt mora biti podjednako vidljiv i funkcionalan i na tabletu, laptopu i mobilnom telefonu, kao na računaru.
Privlačan dizajn
Sajt bi trebalo u prvih par sekundi da osvoji čitaoca i privuče ga da se zadrži na njemu. Loš prvi utisak se retko prašta. Dizajn sajta mora biti savremen, zanimljiv, primeren biznisu koji promoviše i ciljnoj grupi kojoj je namenjen.
Čitljivost
Kad je čitalac bacio pogled na vaš sajt, već u prvih par sekundi mora da mu bude jasno o čemu se na sajtu radi. Čitaoci pre udubljivanja u sadržaj vrše skeniranje web stranice. Ako zaključe da sajt nudi ono što ih zanima kreću sa čitanjem. Dizajn sajta i dizajn teksta ovde igraju bitnu ulogu.
Praktičnost, jednostavno kretanje po sajtu
Sajt mora biti funkcionalan, što znači da su svi podaci na sajtu organizovani smisleno i logično. Na taj način čitaoci sa lakoćom pronalaze na vašem sajtu ono što ih zanima. To im istovremeno sugeriše lakoću komuniciranja sa vama.
Obilje kvalitetnih informacija
Relevantan sadržaj je suština sajta. On garantuje istinski kvalitet onoga što nudite, bilo da prodajete usluge ili proizvode. Međutim, tekst koji sadrži obilje korisnih informacija mora biti napisan profesionalno, namenski za sajt. Pisanje marketinških tekstova za sajtove obavljaju copywriteri.
Iskrenost i poverenje
Na web sajtu, kao i u životu, ukoliko nije uspostavljeno poverenje, mala je verovatnoća da će posetilac vašeg sajta postati vaš kupac. Sadržaj na sajtu ovde igra opet ključnu ulogu. Tekst mora biti originalan i pošten, a sve navedene informacije tačne i proverljive.
Više mogućnosti za uspostavljanje kontakta
Komunikacija sa čitaocima mora biti laka, brza i jednostavna. Potencijalni kupci ako imaju neko pitanje ili nedoumicu najviše vole da odgovore dobiju odmah. Ukoliko ste lako dostupni posetiocu vašeg sajta on će se sigurno lakše odlučiti za kupovinu ili saradnju sa vama.
Konstatno osvežavanje, ažuriranje i održavanje
Korisnici interneta vole nove stvari, nove vesti, informacije. Zbog toga vaš sajt mora biti „živ“. Vidljivi deo sajta se osvežava redizajnom, različitim novostima ili blogovima. Web programeri održavaju „nevidljivi“ deo sajta. Na taj način sajt zadržava svoju funkcionalnost, ispravnost i bezbednost.
Organsko rangiranje sajta pri pretraživanju – SEO & HEO
SEO (Search Engine Optimization) je postupak optimizacije sajta. SEO se radi sa ciljem pojavljivanja vašeg sajta među prvima, kada korisnici pretražuju internet unosom određenih ključnih reči. Međutim, vrhunski SEO danas gubi bitku sa Google Ads, plaćenim oglašavanjem. Oglasi danas zauzimaju prva mesta na Googlu. Kao rezultat, korisnici, u želji da preskoče oglase, brzo skroluju prvu stranu kako bi došli do realnih rezultata pretraživanja. U tom potezu se često preskoče i sajtovi prvi ispod oglasa. Praksa je pokazala da korisnici već uveliko ukazuju poverenje i sajtovima na drugoj strani Googla. Zbog toga sve veću važnost dobija HEO (Human Enjoyment Optimization). Dok je SEO optimizacija sajta koja pokušava da ugodi Googlovom pretraživačkom algoritmu, HEO je optimizacija sadržaja sa ciljem da ugodi čitaocu. Kada osvojite posetioce vašeg sajta postaje nebitno na kojoj ste stranici Googla pri pretraživanju. Vaš web sajt izbija na vrh zahvaljujući zajednici zadovoljnih klijenata koji vas preporučuju.
Ukoliko nemate sajt ili ste nezdovoljni sa postojećim sajtom kontaktirajte nas. Napravićemo vam neobavezujuću individualnu ponudu i objasniti sve što vas u ovom momentu još zanima. Kontaktirajte nas na način koji vam najviše odgovara u bilo koje vreme.
© 2020-2024 All rights reserved – eHub